Výukové programy vytvářené učitelem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43210%2F14%3A00218512" target="_blank" >RIV/62156489:43210/14:00218512 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výukové programy vytvářené učitelem
Popis výsledku v původním jazyce
Současný pokrok ve výpočetní technice umožňuje vysokoškolským učitelům vytvářet multimediální výukové programy i bez hlubších znalostí programování. Klade to však vysoké požadavky nejen na odborné znalosti pedagoga, ale vyžadují se další multidisciplinární znalosti a dovednosti. Autor na konferenci DIDMATTECH 2014 demonstroval výukové produkty expoziční, fixační a diagnostické pro prezenční i distanční formy studia.
Název v anglickém jazyce
Lector-made educational programmes
Popis výsledku anglicky
Recent progress in computer technology enables university teachers to create multimedia educational programs without extensive programming knowledge. It puts high demands on professional knowledge of the teacher and require further multidisciplinary knowledge and skills. Author has demonstrated at the conference DIDMATTECH 2014 teaching products exposure, fixation and diagnostic for full-time and distance forms of study.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XXVII. DIDMATTECH 2014
ISBN
978-80-244-4186-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
7-10
Název nakladatele
Univerzita Palackého Olomouc
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
19. 6. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—