Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výukové programy vytvářené učitelem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43210%2F14%3A00218512" target="_blank" >RIV/62156489:43210/14:00218512 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výukové programy vytvářené učitelem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současný pokrok ve výpočetní technice umožňuje vysokoškolským učitelům vytvářet multimediální výukové programy i bez hlubších znalostí programování. Klade to však vysoké požadavky nejen na odborné znalosti pedagoga, ale vyžadují se další multidisciplinární znalosti a dovednosti. Autor na konferenci DIDMATTECH 2014 demonstroval výukové produkty expoziční, fixační a diagnostické pro prezenční i distanční formy studia.

  • Název v anglickém jazyce

    Lector-made educational programmes

  • Popis výsledku anglicky

    Recent progress in computer technology enables university teachers to create multimedia educational programs without extensive programming knowledge. It puts high demands on professional knowledge of the teacher and require further multidisciplinary knowledge and skills. Author has demonstrated at the conference DIDMATTECH 2014 teaching products exposure, fixation and diagnostic for full-time and distance forms of study.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXVII. DIDMATTECH 2014

  • ISBN

    978-80-244-4186-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    7-10

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého Olomouc

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    19. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku