Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multivariate Statistical Methods in Lifestyle Research

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F11%3A00161794" target="_blank" >RIV/62156489:43310/11:00161794 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Multivariate Statistical Methods in Lifestyle Research

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is concerned with market segmentation in terms of consumer lifestyle, values, attitudes and demographics in the apparel industry. First and foremost, the methodological background provides a theoretical treatment of multivariate statistical techniques assessing variability between data. Afterwards the practical use of psychographic and demographic information on example of target segment is demonstrated, findings are manifested within positioning map, and last but not least, the possible projection into advertising message to be communicated is suggested

  • Název v anglickém jazyce

    Multivariate Statistical Methods in Lifestyle Research

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is concerned with market segmentation in terms of consumer lifestyle, values, attitudes and demographics in the apparel industry. First and foremost, the methodological background provides a theoretical treatment of multivariate statistical techniques assessing variability between data. Afterwards the practical use of psychographic and demographic information on example of target segment is demonstrated, findings are manifested within positioning map, and last but not least, the possible projection into advertising message to be communicated is suggested

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník referátů XIX. Letní školy biometriky

  • ISBN

    978-80-7401-028-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    127-136

  • Název nakladatele

    ÚKZÚZ, Hroznová 2, 656 06, Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Lednice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku