Determinanty strategického rozvoje malého a středního podnikání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F14%3A00213509" target="_blank" >RIV/62156489:43310/14:00213509 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Determinanty strategického rozvoje malého a středního podnikání
Popis výsledku v původním jazyce
Efektivně sestavená a implementovaná strategie podniku se stává nezbytným nástrojem jejich rozvoje. Praxe ukazuje, že strategie je podniky často podceňována, což může mít za následek nemožnost zvyšování dlouhodobé konkurenceschopnosti a dalších determinantů strategického rozvoje. Hlavním cílem tohoto příspěvku je proto definovat hlavní determinanty strategického rozvoje malých a středních podniků a stanovit tak postup jak s těmito determinanty efektivně pracovat ve prospěch dlouhodobého rozvoje vybraného vzorku podniků. Tohoto cíle je dosaženo prostřednictvím vybraných výzkumných metod -- situační analýza, finanční analýza, metody popisné statistiky a případové studie na vybraném vzorku malých a středních podniků. Závěry z příspěvku poslouží pro dalšívýzkumné aktivity v této oblasti.
Název v anglickém jazyce
Strategic Development Determinants of Small and Medium-size Enterprises
Popis výsledku anglicky
Effectively prepared and implemented strategy of enterprises is becoming an essential tool for their development. Practice shows that the strategy of enterprises is often underestimated, which may result in the inability to increase long-term competitiveness and other determinants of strategic development. The main objective of this paper is to define the main determinants of the strategic development of small and medium-sized enterprises in the winery section and to establish as how these determinantswork effectively for the benefit of the long-term development of the research sample of enterprises. This objective is achieved through the selected research methods - situational analysis, methods of descriptive statistics and case studies of the selected small and medium-sized enterprises with the help of personal interviews and benchmarking and modelling of the strategic management process for the small and medium-sized entrepreneurship. The conclusions of this paper will be used for
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Region v rozvoji společnosti 2014
ISBN
978-80-7509-139-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
851-863
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—