Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Chování spotřebitele na trhu s masem a masnými výrobky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F16%3A43910519" target="_blank" >RIV/62156489:43310/16:43910519 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.icabr.com/respo/RESPO_2016.pdf" target="_blank" >http://www.icabr.com/respo/RESPO_2016.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Chování spotřebitele na trhu s masem a masnými výrobky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na identifikaci faktorů, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů na trhu s masem a masnými výrobky na Jižní Moravě. Zároveň jsou navržena doporučení pro podniky působící na trhu masa ve zkoumaném kraji. Hlavním cílem příspěvku je tedy formulovat doporučení prostřednictvím analýzy údajů týkajících se chování spotřebitelů na trhu masa a masných výrobků v Jihomoravském kraji. V rámci výsledků je demonstrován komplex nejdůležitějších faktorů, které hrají roli při nákupu masa a masných výrobků, spolu s vymezením preferencí spotřebitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer behaviour on the meat market in South Moravian Region

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on identification of factors, which influences the behaviour, and suggests recommendations applicable for businesses operating on the market of meat in South Moravian Region. The main objective is to formulate recommendations through analysis of the data concerning at consumer behaviour on the market of meat and meat products in South Moravian Region. The results are introducing the complex of the most important factors which play a role when purchasing of meat and meat products, together with preferences of meat among consumers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    40500 - Other agricultural sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Region v rozvoji společnosti 2016: sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-7509-459-9

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1016-1025

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    20. 10. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000433971500106