Consumer Behaviour on the Meat Market in South Moravian Region
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F17%3A43917468" target="_blank" >RIV/62156489:43310/17:43917468 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/70883521:28120/17:63518241
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Consumer Behaviour on the Meat Market in South Moravian Region
Popis výsledku v původním jazyce
The paper focuses on identification of factors, which influences the behaviour, and suggests recommendations applicable for businesses operating on the market of meat in South Moravian Region. The main objective is to formulate recommendations through analysis of the data concerning at consumer behaviour on the market of meat and meat products in South Moravian Region. Through this research has been created, analysed and evaluated survey questionnaire focused in the market of meat and meat products. The questionnaire survey is focused at description of shopping behaviour. The results are introducing the complex of the most important factors which play a role when purchasing of meat and meat products, together with preferences of meat among consumers.
Název v anglickém jazyce
Consumer Behaviour on the Meat Market in South Moravian Region
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on identification of factors, which influences the behaviour, and suggests recommendations applicable for businesses operating on the market of meat in South Moravian Region. The main objective is to formulate recommendations through analysis of the data concerning at consumer behaviour on the market of meat and meat products in South Moravian Region. Through this research has been created, analysed and evaluated survey questionnaire focused in the market of meat and meat products. The questionnaire survey is focused at description of shopping behaviour. The results are introducing the complex of the most important factors which play a role when purchasing of meat and meat products, together with preferences of meat among consumers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50202 - Applied Economics, Econometrics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 4th International Conference on Finance and Economics (ICFE 2017)
ISBN
978-80-87990-11-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
573-586
Název nakladatele
Libuše Macáková - Melandrium
Místo vydání
Slaný
Místo konání akce
Ho Chi Minh City
Datum konání akce
21. 9. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000490868000043