Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Consumer Behaviour on the Meat Market in South Moravian Region

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F17%3A63518241" target="_blank" >RIV/70883521:28120/17:63518241 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62156489:43310/17:43917468

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Consumer Behaviour on the Meat Market in South Moravian Region

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper focuses on identification of factors, which influences the behaviour, and suggests recommendations applicable for businesses operating on the market of meat in South Moravian Region. The main objective is to formulate recommendations through analysis of the data concerning at consumer behaviour on the market of meat and meat products in South Moravian Region. Through this research has been created, analysed and evaluated survey questionnaire focused in the market of meat and meat products. The questionnaire survey is focused at description of shopping behaviour. The results are introducing the complex of the most important factors which play a role when purchasing of meat and meat products, together with preferences of meat among consumers.

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer Behaviour on the Meat Market in South Moravian Region

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on identification of factors, which influences the behaviour, and suggests recommendations applicable for businesses operating on the market of meat in South Moravian Region. The main objective is to formulate recommendations through analysis of the data concerning at consumer behaviour on the market of meat and meat products in South Moravian Region. Through this research has been created, analysed and evaluated survey questionnaire focused in the market of meat and meat products. The questionnaire survey is focused at description of shopping behaviour. The results are introducing the complex of the most important factors which play a role when purchasing of meat and meat products, together with preferences of meat among consumers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50701 - Cultural and economic geography

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PROCEEDINGS OF THE 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON FINANCE AND ECONOMICS

  • ISBN

    978-80-87990-11-7

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    573-586

  • Název nakladatele

    Melandrium

  • Místo vydání

    Slaný

  • Místo konání akce

    Ho Chi Minh City

  • Datum konání akce

    21. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku