Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie uplatňované rodiči při volbě další vzdělávací dráhy žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00169191" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00169191 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategie uplatňované rodiči při volbě další vzdělávací dráhy žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaný článek přibližuje vybrané závěry longitudinálního kvalitativně vedeného výzkumu zaměřeného na problematiku volby další vzdělávací dráhy žáků základních škol v kontextu rodiny. Konkrétně v tomto textu jsou představeny čtyři základní strategierodičů, které vysvětlují, jak rodiče vstupují do volby další vzdělávací dráhy svých dětí a jak tento rozhodovací proces ovlivňují. Typologie rodičovských strategií a jejich kombinace je v příspěvku stručně popsána a objasněna na zkoumaných případech.

  • Název v anglickém jazyce

    Choosing further educational pathway of lower secondary school pupils within a family

  • Popis výsledku anglicky

    The submitted paper gives account of selected conclusions of longitudinal qualitative research focused on choosing further educational pathway of lower secondary school pupils within a family. There are four fundamental parental strategies presented, which explain how parents enter in the process of choosing further educational pathway and influence this decision-making process. A concise description of typology of the parental strategies is in the study described and explained on surveyed participants.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogicko-psychologické poradenství

  • ISSN

    1214-7230

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    59

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus