Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybrané problémy celoživotního vzdělávání v evropském kontextu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00174013" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00174013 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vybrané problémy celoživotního vzdělávání v evropském kontextu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie se věnuje v současné době velice aktuální otázce celoživotního učení. Publikace je rozdělena do tří základních kapitol, věnující se otázkám přípravného vzdělávání budoucích učitelů odborných předmětů a učitelů praktického vyučování a odbornéhovýcviku na středních odborných školách nejen na území České republiky, ale také v širším evropském kontextu. Nejprve je věnována pozornost analýze obsahu studijních programů připravujících budoucí učitele na profesní dráhu, podložené rozsáhlým výzkumnýmšetřením realizovaným Institutem celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně. Další kapitola přináší ucelený pohled na systém současného celoživotního vzdělávání učitelů Slovenské republiky. Pozornost je zde věnována nejen vysokoškolské přípravě budoucích učitelů středních škol, ale také koncepci a reformě dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků SR. Třetí část odborné monografie nastiňuje problematiku vzdělávání seniorů. Vymezuje jeho teoretická východiska, charakterizuje i

  • Název v anglickém jazyce

    Selected problems of lifelong learning in European context

  • Popis výsledku anglicky

    This monograph follows a very current topic of these days -- lifelong learning. The publication is divided into three main chapters, dealing with preliminary education of future teachers of vocational subjects and practical training teachers at secondaryvocational schools, not only in the Czech Republic, but also in the wider European context. In the first chapter, attention is paid to content analysis of study programmes preparing future teachers for their profession. The analysis is supported by proofs of wide research projects undertaken by the Institute of Lifelong Learning at Mendel University in Brno. The next chapter brings a comprehensive view of the current system of lifelong teacher learning in Slovakia. This part of the monograph pursues not only the university preparation of future teachers of secondary schools, but the conception and reformation of further education of pedagogical workers in Slovakia is mentioned, too. The last part of this monograph outlines some questio

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7302-160-3

  • Počet stran knihy

    102

  • Název nakladatele

    Konvoj, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy