Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Žák se specifickou poruchou učení a chování a jeho rodina.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F11%3A00165251" target="_blank" >RIV/62156489:43670/11:00165251 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Žák se specifickou poruchou učení a chování a jeho rodina.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek upozorní na některé charakteristiky výchovných situací, se kterými je možné se setkat u dětí se specifickými poruchami učení a chování. Bude zmíněna fungující, nefungující rodina, role otce, matky, sourozenců, dále pak působení rodiny v období,kdy dítě navštěvuje mateřskou, později základní a střední školu. Výchova by měla být důsledná a dbát na jasný a přesně stanovený řád. Netřeba snad nějak zvlášť zdůrazňovat, že oba rodiče by měli postupovat ve výchově jednotně a sledovat stejný cíl. Nezbytná je spolupráce se školou, odborníkem například psychologem, speciálním pedagogem. Podíl na nápravě mají mít oba rodiče. Případová studie.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupils with specific learning disabilities and behavior and his family

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on some characteristics of the educational situation, with which it is possible to encounter children with specific learning disabilities and behavior. It mentioned functional, dysfunctional family, the father, mother, siblings, as wellas family activities during the period when the child attends a nursery, later elementary and middle school. Education should be consistent and to ensure a clear and precise rules. Needless to say something specifically to emphasize that both parents should act in unity and bringing the same purpose. Need to be involved with the school, for example, an expert psychologist, special education teacher. The remedy must involve both parents. Case study.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství

  • ISBN

    978-80-7395-345-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    169-176

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Univerzita Parbubice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku