Žák se specifickou poruchou učení a chování a jeho rodina.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F11%3A00165251" target="_blank" >RIV/62156489:43670/11:00165251 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Žák se specifickou poruchou učení a chování a jeho rodina.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek upozorní na některé charakteristiky výchovných situací, se kterými je možné se setkat u dětí se specifickými poruchami učení a chování. Bude zmíněna fungující, nefungující rodina, role otce, matky, sourozenců, dále pak působení rodiny v období,kdy dítě navštěvuje mateřskou, později základní a střední školu. Výchova by měla být důsledná a dbát na jasný a přesně stanovený řád. Netřeba snad nějak zvlášť zdůrazňovat, že oba rodiče by měli postupovat ve výchově jednotně a sledovat stejný cíl. Nezbytná je spolupráce se školou, odborníkem například psychologem, speciálním pedagogem. Podíl na nápravě mají mít oba rodiče. Případová studie.
Název v anglickém jazyce
Pupils with specific learning disabilities and behavior and his family
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on some characteristics of the educational situation, with which it is possible to encounter children with specific learning disabilities and behavior. It mentioned functional, dysfunctional family, the father, mother, siblings, as wellas family activities during the period when the child attends a nursery, later elementary and middle school. Education should be consistent and to ensure a clear and precise rules. Needless to say something specifically to emphasize that both parents should act in unity and bringing the same purpose. Need to be involved with the school, for example, an expert psychologist, special education teacher. The remedy must involve both parents. Case study.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství
ISBN
978-80-7395-345-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
169-176
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Univerzita Parbubice
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—