Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Okolnosti motivace ke studiu a práci učitele v odborném vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F21%3A43920061" target="_blank" >RIV/62156489:43670/21:43920061 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.icolleconference.cz/files/vybrane-kapitoly.pdf" target="_blank" >https://www.icolleconference.cz/files/vybrane-kapitoly.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Okolnosti motivace ke studiu a práci učitele v odborném vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Učitelé a pedagogičtí pracovníci v odborném vzdělávání bývají předmětem výzkumných šetření v různých zemích. Jednotlivá šetření jsou zaměřena na tuto skupinu s ohledem na to, že je specifická a nedostatečně popsána. Existuje více druhů - profesních variant těchto pedagogických pracovníků a mezinárodní terminologie není v tomto ohledu jednotná. Problematická je také situace v tom, že jsou v různých zemích kladeny různé požadavky na kvalifikaci v této oblasti. Co je však těmto osobám společné, je specifický druh motivace pro tuto práci. Cílem příspěvku je sdělit výsledky průzkumů zaměřených na zjištění postojů ke světu práce se zaměřením na motivaci pro studium a práci v oboru zaměřeném na učitelství odborných předmětů pro střední školy. Průzkumy byly realizovány formou strukturovaných rozhovorů a dotazníků se studenty učitelství odborných předmětů pro střední školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Circumstances of motivation to study and work of a teacher in vocational education

  • Popis výsledku anglicky

    Teachers in vocational education and training tend to be the subject of research in various countries. The individual surveys are focused on this group, given that it is specific and insufficiently described. There are several types - professional variants of these teachers and the international terminology is not uniform in this respect. Another problem is that different countries have different qualification requirements in this area. However, what these people have in common is a specific type of motivation for this work. The aim of the paper is to communicate the results of a survey aimed at identifying attitudes to the world of work with a focus on motivation to study and work in a field focused on teaching vocational subjects for secondary schools. The survey was conducted in the form of a structured interview with respondents - university students and graduates who decided to complete teacher training.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vybrané kapitoly soudobých témat odborného vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7568-402-8

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    98-109

  • Počet stran knihy

    204

  • Název nakladatele

    Powerprint

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly