Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Corporate strategy and marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F01%3A42100005" target="_blank" >RIV/62156489:_____/01:42100005 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Corporate strategy and marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the substance of successful enterprising based on sound corporate strategy with a special reference to the importance of logistic systems, logistics in marketing and creation of market-oriented logistic strategies and their applications in forestry and timber processing industries and also points aut conditions for adaptation of these enterprising entities in the period of transformation marketing.

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate strategy and marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the substance of successful enterprising based on sound corporate strategy with a special reference to the importance of logistic systems, logistics in marketing and creation of market-oriented logistic strategies and their applications in forestry and timber processing industries and also points aut conditions for adaptation of these enterprising entities in the period of transformation marketing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GK - Lesnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing 2001

  • ISBN

    80-228-1020-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    91-95

  • Název nakladatele

    Technical University in Zvolen, Slovak Republic

  • Místo vydání

    Zvolen

  • Místo konání akce

    Zvolen

  • Datum konání akce

    16. 5. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku