Corporate strategy and marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F01%3A42100005" target="_blank" >RIV/62156489:_____/01:42100005 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Corporate strategy and marketing
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the substance of successful enterprising based on sound corporate strategy with a special reference to the importance of logistic systems, logistics in marketing and creation of market-oriented logistic strategies and their applications in forestry and timber processing industries and also points aut conditions for adaptation of these enterprising entities in the period of transformation marketing.
Název v anglickém jazyce
Corporate strategy and marketing
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the substance of successful enterprising based on sound corporate strategy with a special reference to the importance of logistic systems, logistics in marketing and creation of market-oriented logistic strategies and their applications in forestry and timber processing industries and also points aut conditions for adaptation of these enterprising entities in the period of transformation marketing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GK - Lesnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing 2001
ISBN
80-228-1020-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
91-95
Název nakladatele
Technical University in Zvolen, Slovak Republic
Místo vydání
Zvolen
Místo konání akce
Zvolen
Datum konání akce
16. 5. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—