Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv neverbálních prvků didaktických testů z chemie na úspěšnost žáků ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F02%3A00001459" target="_blank" >RIV/62690094:18440/02:00001459 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv neverbálních prvků didaktických testů z chemie na úspěšnost žáků ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pro prvotní pilotní výzkum projektu "Učení z grafického zobrazení v přírodovědném vzdělávání" (GAČR 406/02/1165) bylo zvoleno zkoumání úlohy neverbálních prvků didaktických testů. K řešení tohoto úkolu bylo využito porovnání výsledků žáků základní školyřešících dvě varianty obsahově shodného testu, které se lišily formou zadání jednotlivých položek (slovní forma a forma s obrázky či grafy (neverbálními prvky). V příspěvku jsou prezentovány dosažené výsledky u skupiny 91 respondentů - žáků ZŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    The Influence of Non-verbal Parts of Didactical Tests on Efficiency of Their Solving by Learners in Chemistry Education

  • Popis výsledku anglicky

    For first pilot research of the project "Learning from Graphical Presentation in Science Education (GACR 406/02/1165) was selected the exploration of the task of non-verbal part of didactical tests. For the solving of the research question was use the comparison of test-results that solve learners. Learners was divided into two groups, first group solved verbal form of the test and second group solved test with non-verbal part (graphical part of items). In the article are presented results of the group91 respondents -learners from primary school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1165" target="_blank" >GA406/02/1165: Učení z grafického zobrazení v přírodovědném vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální otázky výuky chemie XII

  • ISBN

    80-7041-437-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    138-142

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku