Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Investigation of the Influence of Non-verbal Parts of Didactical Tests in Primary Chemistry Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F03%3A00000711" target="_blank" >RIV/62690094:18440/03:00000711 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Investigation of the Influence of Non-verbal Parts of Didactical Tests in Primary Chemistry Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the contribution is presented the first pilot research in project Teaching from the graphical information in natural sciences (GAČR 406/02/1165) investigation of the role of non-verbal parts of the didactical tests. We made use of comparison of two groups of pupils of basic schools solving two variants of the as to content identical tests. The two variants differed only by the form of description items: verbal form and non-verbal form with pictures or graphs (non verbal elements). Some results are described in the paper.

  • Název v anglickém jazyce

    Investigation of the Influence of Non-verbal Parts of Didactical Tests in Primary Chemistry Education

  • Popis výsledku anglicky

    In the contribution is presented the first pilot research in project Teaching from the graphical information in natural sciences (GAČR 406/02/1165) investigation of the role of non-verbal parts of the didactical tests. We made use of comparison of two groups of pupils of basic schools solving two variants of the as to content identical tests. The two variants differed only by the form of description items: verbal form and non-verbal form with pictures or graphs (non verbal elements). Some results are described in the paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1165" target="_blank" >GA406/02/1165: Učení z grafického zobrazení v přírodovědném vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Visualization in Science and Technical Education

  • ISBN

    80-7041-497-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    49-54

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku