Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Studentské portfolio jako zdroj poznání postojů začínajících studentů učitelství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F06%3A00002664" target="_blank" >RIV/62690094:18440/06:00002664 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Studentské portfolio jako zdroj poznání postojů začínajících studentů učitelství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať pojednává o tzv. studentském portfoliu a jeho významu pro pregraduální učitelské vzdělávání. Je specificky zaměřena na semiprofesní skupinu začínajících studentů učitelství , pro něž je studentské portfolio nástrojem reflexe v širším osobním i profesionalizačním kontextu. Pro instituci učitelského vzdělávání jsou data, získaná analýzou portfolií, významným zdrojem poznání. Datové zpracování dává odpovědi na otázky: kdo jsou začínající studenti učitelství, jak prožívají profesionalizační start, o čem dnes i v časovém výhledu uvažují. Téma je dílčím pokusem o inovaci učitelského vzdělávání z pozice edukovaného jedince.

  • Název v anglickém jazyce

    The Student portfolio as a Source for Understanding the Attitudes of Beginner Students of Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The Article is concerned with what is known as the "student portfolio" and its important for pre-gradualte teacher education. It focuses specifically on the semi-professional group of student teachers at the firs level of teaching , for whom the studentportfolio is tool of reflection in the wider personal and professionalisation context. For teacher training institutions the data to be gained from analysis of portfolios constitute an important source of knowledge and understanding. prosessing this dataoffers answers to the questions: who are beginner students of education? How do the experience he start of the professionalising prosess? What are they thinking about today and for the foreseeable future? The theme is a contribution to innovative reformof teacher training based on the angle of the individual who is being educated.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    LVI

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus