Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Charakteristika optimálního učitele 1. stupně ZŠ z pohledu vedoucích pracovníků škol: dílčí výsledky výzkumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00003231" target="_blank" >RIV/62690094:18440/07:00003231 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Charakteristika optimálního učitele 1. stupně ZŠ z pohledu vedoucích pracovníků škol: dílčí výsledky výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současná společnost klade na učitele náročné požadavky. Existují určité představy o tom, jací by učitelé měli být, ať už se jedná o jejich odbornost v jednotlivých vzdělávacích oblastech, o jejich didaktické dovednosti či osobnostní charakteristiky. Příspěvek představuje dílčí výsledky výzkumu, kterým jsme chtěli zjistit, jaké konkrétní představy o učiteli 1. stupně základní školy mají v současné době vedoucí pracovníci ? ředitelé základních škol a jejich zástupci.

  • Název v anglickém jazyce

    Charakteristika optimálního učitele 1. stupně ZŠ z pohledu vedoucích pracovníků škol: dílčí výsledky výzkumu

  • Popis výsledku anglicky

    Current society insist hard requirements on teachers. How the teacher should look like, whether proffesional skills or didactical skills or personal characteristics. The article presents partial results of the research by means of we wanted to find out ideas of school leaders about primary education teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proměny učitelského vzdělávání v kontextu reformy základního školství : sborník z pracovního semináře

  • ISBN

    978-80-86633-95-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MSD

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PF MU Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku