Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úvod (Proč vizuální gramotnost)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F10%3A00003055" target="_blank" >RIV/62690094:18440/10:00003055 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úvod (Proč vizuální gramotnost)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitoly odborné knihy nabízí oblasti, které souvisejí s vizuální gramotností. Mapování těchto oblastí je neopominutelná etapa, která pro definování vizuální gramotnosti dává základní rámec. V současném vzdělávacím systému je na pojmy gramotnosti zaměřena pozornost.

  • Název v anglickém jazyce

    Introduction (Why the visual literacy)

  • Popis výsledku anglicky

    The chapters in this publication explore areas concerning visual literacy. Sruveying these areas is important for establishing a framework in which to define visual literacy. In contemporary educational systems, terms related to literacy are the focus ofmuch attention.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vizuální gramotnost

  • ISBN

    978-80-7290-487-7

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    218

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova. Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly