Úvod (Proč vizuální gramotnost)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F10%3A00003055" target="_blank" >RIV/62690094:18440/10:00003055 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Úvod (Proč vizuální gramotnost)
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitoly odborné knihy nabízí oblasti, které souvisejí s vizuální gramotností. Mapování těchto oblastí je neopominutelná etapa, která pro definování vizuální gramotnosti dává základní rámec. V současném vzdělávacím systému je na pojmy gramotnosti zaměřena pozornost.
Název v anglickém jazyce
Introduction (Why the visual literacy)
Popis výsledku anglicky
The chapters in this publication explore areas concerning visual literacy. Sruveying these areas is important for establishing a framework in which to define visual literacy. In contemporary educational systems, terms related to literacy are the focus ofmuch attention.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vizuální gramotnost
ISBN
978-80-7290-487-7
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Počet stran knihy
218
Název nakladatele
Univerzita Karlova. Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—