Level of pre-mathematical imaginations of children with visual impairment of pre-school age
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A43866461" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:43866461 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2011/e-pedagogium_4-2011.pdf" target="_blank" >http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2011/e-pedagogium_4-2011.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Level of pre-mathematical imaginations of children with visual impairment of pre-school age
Popis výsledku v původním jazyce
The study acquires readers with results of research investigation in the area of arithmetical and geometrical imaginations of children with visual impairment. It compares reached level by them in the area of pre-mathematical imaginations with the level of intact population.
Název v anglickém jazyce
Level of pre-mathematical imaginations of children with visual impairment of pre-school age
Popis výsledku anglicky
The study acquires readers with results of research investigation in the area of arithmetical and geometrical imaginations of children with visual impairment. It compares reached level by them in the area of pre-mathematical imaginations with the level of intact population.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Svazek periodika
neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
—
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
50-61
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—