Využití ICT u dětí se speciálními potřebami
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A43866507" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:43866507 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62690094:18460/11:43866507
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití ICT u dětí se speciálními potřebami
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie je tematicky zaměřena na oblast využití informačních a komunikačních technologií při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V publikaci jsou prezentovány výsledky našich výzkumů v této oblasti a teoretické vymezení možností využívání ICT u jednotlivých skupin žáků se speciálními potřebami (žáci s postižením mentálním, tělesným, s narušenou komunikační schopností, s vadami zraku, sluchu a se specifickými poruchami učení). V další části je uvedena kategorizace speciálního hardware a software dle jednotlivých cílových skupin speciální pedagogiky. V závěru jsou demonstrovány příklady metodického využití speciálního software, pracovních listů a prezentací. Monografie obsahuje bibliografii, rejstřík a anglické resumé.
Název v anglickém jazyce
ICT applications for children with special needs
Popis výsledku anglicky
The monograph deals with the topic of information and communication technologies applications in education of pupils with special educational needs. The study presents our research results in this area, and theoretical specification of ICT application options for particular groups of children with special needs (pupils with intellectual disabilities, physical disabilities, disturbed communication ability, visual impairment, hearing impairment, learning disabilities). The next part categorises special hardware and software according to particular target groups of special education). The conclusion demonstrates examples of methodical applications of special software, worksheets and presentations. The monograph includes bibliography, index, and an Englishsummary.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-247-3852-9
Počet stran knihy
127
Název nakladatele
Grada
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—