Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití ICT u dětí se speciálními potřebami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A43866507" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:43866507 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18460/11:43866507

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití ICT u dětí se speciálními potřebami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie je tematicky zaměřena na oblast využití informačních a komunikačních technologií při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V publikaci jsou prezentovány výsledky našich výzkumů v této oblasti a teoretické vymezení možností využívání ICT u jednotlivých skupin žáků se speciálními potřebami (žáci s postižením mentálním, tělesným, s narušenou komunikační schopností, s vadami zraku, sluchu a se specifickými poruchami učení). V další části je uvedena kategorizace speciálního hardware a software dle jednotlivých cílových skupin speciální pedagogiky. V závěru jsou demonstrovány příklady metodického využití speciálního software, pracovních listů a prezentací. Monografie obsahuje bibliografii, rejstřík a anglické resumé.

  • Název v anglickém jazyce

    ICT applications for children with special needs

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph deals with the topic of information and communication technologies applications in education of pupils with special educational needs. The study presents our research results in this area, and theoretical specification of ICT application options for particular groups of children with special needs (pupils with intellectual disabilities, physical disabilities, disturbed communication ability, visual impairment, hearing impairment, learning disabilities). The next part categorises special hardware and software according to particular target groups of special education). The conclusion demonstrates examples of methodical applications of special software, worksheets and presentations. The monograph includes bibliography, index, and an Englishsummary.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-247-3852-9

  • Počet stran knihy

    127

  • Název nakladatele

    Grada

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy