Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

On the Computer Supported Model Based Learning in Chemistry ? Examle of Acid-Base Titration Simulators

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000633" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000633 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18470/12:50000633

  • Výsledek na webu

    <a href="http://uatacz.up.krakow.pl/~wwwchemia/zdch/index.php/ksiazki-skrypty-podreczniki/88-isbn9788372717641chemistryeducationinthelightoftheresearch" target="_blank" >http://uatacz.up.krakow.pl/~wwwchemia/zdch/index.php/ksiazki-skrypty-podreczniki/88-isbn9788372717641chemistryeducationinthelightoftheresearch</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    On the Computer Supported Model Based Learning in Chemistry ? Examle of Acid-Base Titration Simulators

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Presented research activities aim at analyzing and evaluating the open-access simulations on the Internet relating to the acid-based titrations. The research sample includes 35 online acid-base titration simulations. The expert evaluation was applied onselected simulations. The results proved the open-access learning acid-based simulations reached different qualitative level, follow different educational objectives and were prepared for learners of different educational levels, for various forms, phases and methods of education. These are the reasons why learning applications should be analyzed and evaluated from the point of learner?s cognitive level and learning objectives before applied in the process of instruction.

  • Název v anglickém jazyce

    On the Computer Supported Model Based Learning in Chemistry ? Examle of Acid-Base Titration Simulators

  • Popis výsledku anglicky

    Presented research activities aim at analyzing and evaluating the open-access simulations on the Internet relating to the acid-based titrations. The research sample includes 35 online acid-base titration simulations. The expert evaluation was applied onselected simulations. The results proved the open-access learning acid-based simulations reached different qualitative level, follow different educational objectives and were prepared for learners of different educational levels, for various forms, phases and methods of education. These are the reasons why learning applications should be analyzed and evaluated from the point of learner?s cognitive level and learning objectives before applied in the process of instruction.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Chemistry education in the light of the research

  • ISBN

    978-83-7271-764-1

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    87-91

  • Počet stran knihy

    146

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo naukowe UP

  • Místo vydání

    Kraków

  • Kód UT WoS kapitoly