Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identita vysokoškolských studentů ? výzkumné nálezy ze studentského portfolia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F14%3A50003076" target="_blank" >RIV/62690094:18440/14:50003076 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Identita vysokoškolských studentů ? výzkumné nálezy ze studentského portfolia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Strukturované studentské portfolio je zdrojem mnoha výzkumných dat. Kapitola popisuje výzkumné šetření mezi studenty učitelských oborů v 1. a 5. ročníku. Kvantitativní data obsahoval portfoliový dotazník, kvalitativní data byla získána z rozhovorů v ohniskové skupinách. Zpracovaná data byla vzájemně porovnána a komentována. Sledovala se především odlišnost v komunikačním projevu studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    The identity of university students - Research findings from the student portfolio

  • Popis výsledku anglicky

    Structured student portfolio is the source of much of the research data. The chapter describes the research survey among students teaching courses in the 1st and 5th grade. Quantitative data contained portfolio questionnaires, qualitative data was obtained from interviews in the focus groups. Processed data were compared and commented. She watched primarily difference in speech communication students.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznání cesty k učitelství

  • ISBN

    978-80-7454-465-1

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    77-95

  • Počet stran knihy

    163

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly