Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mathematical literacy of pupils with mild intellectual disabilities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F15%3A50003180" target="_blank" >RIV/62690094:18440/15:50003180 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187704281500988X" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187704281500988X</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.936" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.936</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mathematical literacy of pupils with mild intellectual disabilities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution contains the comparison levels of mathematical literacy of pupils with mild intellectual disabilities and intact pupils. The test tasks of international research TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) have been used for data collection. There are pupils with mild intellectual disability at the 4th class of the 1st stage of primary school in the research group; the results have been compared with Czech pupils of the same class.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematical literacy of pupils with mild intellectual disabilities

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution contains the comparison levels of mathematical literacy of pupils with mild intellectual disabilities and intact pupils. The test tasks of international research TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) have been used for data collection. There are pupils with mild intellectual disability at the 4th class of the 1st stage of primary school in the research group; the results have been compared with Czech pupils of the same class.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    "2582-2589"

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Paris

  • Datum konání akce

    25. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000383740202103