Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Implementation of LMS Moodle to Learning Environment of Primary Schools-Pilot Study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F15%3A50004088" target="_blank" >RIV/62690094:18440/15:50004088 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18470/15:50004088

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Implementation of LMS Moodle to Learning Environment of Primary Schools-Pilot Study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes a research project that is focused on the implementation of the LMS (Learning Management System) Moodle to learning environment in primary school in Czech Republic. The project is focused to primary school level. Realized pilot studyintroduces the input conditions of Moodle LMS implementation. The aim of pilot project has been to describe the possibilities of implementation of LMS Moodle to selected subjects of primary as well as to determine the relationship of students to examinedsubjects. It was searched whether before the implementation of LMS Moodle there is a relationship between evaluation of pupils of given subject and subjective assessment of given subject by pupils. Research method is questionnaire and analysis of schooldocuments, specifically final evaluation of selected objects.

  • Název v anglickém jazyce

    Implementation of LMS Moodle to Learning Environment of Primary Schools-Pilot Study

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes a research project that is focused on the implementation of the LMS (Learning Management System) Moodle to learning environment in primary school in Czech Republic. The project is focused to primary school level. Realized pilot studyintroduces the input conditions of Moodle LMS implementation. The aim of pilot project has been to describe the possibilities of implementation of LMS Moodle to selected subjects of primary as well as to determine the relationship of students to examinedsubjects. It was searched whether before the implementation of LMS Moodle there is a relationship between evaluation of pupils of given subject and subjective assessment of given subject by pupils. Research method is questionnaire and analysis of schooldocuments, specifically final evaluation of selected objects.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Advanced educational technology and information engineering (AETIE 2015)

  • ISBN

    978-1-60595-245-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    44-51

  • Název nakladatele

    DEStech

  • Místo vydání

    Lancaster

  • Místo konání akce

    Beijing, PEOPLES R China

  • Datum konání akce

    17. 5. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000361831300007