Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learning at Primary School - Case Study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F16%3A50004879" target="_blank" >RIV/62690094:18470/16:50004879 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18440/16:50004879

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    E-learning at Primary School - Case Study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main goal of the paper is description of the possibilities of implementation of ICT into learning of selected subjects at primary school. The paper focuses mainly on the possibility of development of interactive e-learning materials in author system Hot Potatoes. The paper describes in form of case study the specific interactive e-learning materials designed and created in the Primary School Bratří Čapků in Úpice. The creation of e-learning materials was supported by the project "Computer-aided preparation of pupils". In the first part of the paper there is introduced characteristic of where the school the primary e-learning materials have been implemented. The next part of the paper highlights the Moodle as the best learning management system for implementation of interactive e-learning material created in author system Hot Potatoes. The final part of the paper presents separate modules of the author system Hot Potatoes and the examples interactive learning material created in this system for primary learning.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning at Primary School - Case Study

  • Popis výsledku anglicky

    The main goal of the paper is description of the possibilities of implementation of ICT into learning of selected subjects at primary school. The paper focuses mainly on the possibility of development of interactive e-learning materials in author system Hot Potatoes. The paper describes in form of case study the specific interactive e-learning materials designed and created in the Primary School Bratří Čapků in Úpice. The creation of e-learning materials was supported by the project "Computer-aided preparation of pupils". In the first part of the paper there is introduced characteristic of where the school the primary e-learning materials have been implemented. The next part of the paper highlights the Moodle as the best learning management system for implementation of interactive e-learning material created in author system Hot Potatoes. The final part of the paper presents separate modules of the author system Hot Potatoes and the examples interactive learning material created in this system for primary learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Distance learning in applied informatics (DIVAI 2016)

  • ISBN

    978-80-7552-249-8

  • ISSN

    2464-7470

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    109-120

  • Název nakladatele

    Wolters Kluwer

  • Místo vydání

    Štúrovo

  • Místo konání akce

    Štúrovo, Slovakia

  • Datum konání akce

    2. 5. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000386971000009