Pedagogická podpora nemocného dítěte
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F15%3A50004354" target="_blank" >RIV/62690094:18440/15:50004354 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216208:11410/15:10316172
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pedagogická podpora nemocného dítěte
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie se zabývá problematikou sociální opory hospitalizovaných dětí formální (z řad pracovníků pomáhajících profesí) a neformální (z řad rodičů). Popisuje význam sociální opory pro hospitalizované děti a podrobně charakterizuje úlohy poskytovatelů této opory - roli rodičů hospitalizovaných dětí, pedagogů působících ve škole při nemocnici a herních specialistů. Zabývá se významem školy při nemocnici pro nemocné děti, jak psychoterapeutickým, tak preventivním z hlediska nezameškání probírané látky během absence v kmenové škole kvůli hospitalizaci, zabezpečením kontinuity vzdělávání, možnostmi docvičit učivo, které žák ve své kmenvé škole dosud plně nepochopil a dal. V souvislosti s vlastním vyučováním věnuje pozornost vybraným didaktickým otázkám hospitalizovaných dětí z oblasti teorie vzdělávání a teorie vyučování. Zabývá se profesí herního specialisty v České republice i v zemi jejího vzniku - ve Velké Británii. Popisuje rovněž problematikou volného času hospitalizovaných dětí a p
Název v anglickém jazyce
Pedagogical support of sicked child
Popis výsledku anglicky
Monograph deals with the social support of hospitalized children formal (among workers helping professions) and informal (among parents). Describes the importance of social support for hospitalized children and describes in detail the role of providers of support - the role of parents of hospitalized children, teachers involved in school and playing in the hospital specialists. It deals with the significance of the school at Hospital for Sick Children, both psychotherapeutic and preventive missed in terms of subject matter during the ordinary school absenteeism due to hospitalization, ensuring continuity of education, curriculum options docvičit that student in his school yet fully understood and gave. In connection with its own teaching pays attentionto certain issues of didactic children hospitalized in the field of educational theory and teaching theory. It deals with gaming specialist professions in the Czech Republic and the country of its origin - Great Britain. It also describe
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7290-838-7
Počet stran knihy
305
Název nakladatele
Univerzita Karlova. Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—