Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogická podpora nemocného dítěte

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F15%3A50004354" target="_blank" >RIV/62690094:18440/15:50004354 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11410/15:10316172

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pedagogická podpora nemocného dítěte

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie se zabývá problematikou sociální opory hospitalizovaných dětí formální (z řad pracovníků pomáhajících profesí) a neformální (z řad rodičů). Popisuje význam sociální opory pro hospitalizované děti a podrobně charakterizuje úlohy poskytovatelů této opory - roli rodičů hospitalizovaných dětí, pedagogů působících ve škole při nemocnici a herních specialistů. Zabývá se významem školy při nemocnici pro nemocné děti, jak psychoterapeutickým, tak preventivním z hlediska nezameškání probírané látky během absence v kmenové škole kvůli hospitalizaci, zabezpečením kontinuity vzdělávání, možnostmi docvičit učivo, které žák ve své kmenvé škole dosud plně nepochopil a dal. V souvislosti s vlastním vyučováním věnuje pozornost vybraným didaktickým otázkám hospitalizovaných dětí z oblasti teorie vzdělávání a teorie vyučování. Zabývá se profesí herního specialisty v České republice i v zemi jejího vzniku - ve Velké Británii. Popisuje rovněž problematikou volného času hospitalizovaných dětí a p

  • Název v anglickém jazyce

    Pedagogical support of sicked child

  • Popis výsledku anglicky

    Monograph deals with the social support of hospitalized children formal (among workers helping professions) and informal (among parents). Describes the importance of social support for hospitalized children and describes in detail the role of providers of support - the role of parents of hospitalized children, teachers involved in school and playing in the hospital specialists. It deals with the significance of the school at Hospital for Sick Children, both psychotherapeutic and preventive missed in terms of subject matter during the ordinary school absenteeism due to hospitalization, ensuring continuity of education, curriculum options docvičit that student in his school yet fully understood and gave. In connection with its own teaching pays attentionto certain issues of didactic children hospitalized in the field of educational theory and teaching theory. It deals with gaming specialist professions in the Czech Republic and the country of its origin - Great Britain. It also describe

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7290-838-7

  • Počet stran knihy

    305

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova. Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy