Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teaching Methods in Primary Education from the Teacher's Point of View

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F16%3A50004071" target="_blank" >RIV/62690094:18440/16:50004071 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.shs-conferences.org/articles/shsconf/pdf/2016/04/shsconf_erpa2016_01001.pdf" target="_blank" >http://www.shs-conferences.org/articles/shsconf/pdf/2016/04/shsconf_erpa2016_01001.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1051/shconf/20162601001" target="_blank" >10.1051/shconf/20162601001</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teaching Methods in Primary Education from the Teacher's Point of View

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is based on the current research project aimed at finding the use of teaching methods in primary education. The aim of this paper is to analyse and describe the current situation based on the results of the quantitative survey. The primary outcome introduced in this paper is to describe the current situation in the Czech Republic from the teacher's point of view and to analyse strengths and weaknesses of different teaching methods in educational practice. The fundamental research method was participant observation. The paper represents the first part of a wider research which is focused on all participants (teachers, pupils, parents) of the educational process

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching Methods in Primary Education from the Teacher's Point of View

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is based on the current research project aimed at finding the use of teaching methods in primary education. The aim of this paper is to analyse and describe the current situation based on the results of the quantitative survey. The primary outcome introduced in this paper is to describe the current situation in the Czech Republic from the teacher's point of view and to analyse strengths and weaknesses of different teaching methods in educational practice. The fundamental research method was participant observation. The paper represents the first part of a wider research which is focused on all participants (teachers, pupils, parents) of the educational process

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International congress on education (ERPA 2015)

  • ISBN

  • ISSN

    2261-2424

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    2-8

  • Název nakladatele

    EDP sciences

  • Místo vydání

    Paris

  • Místo konání akce

    Athény

  • Datum konání akce

    4. 6. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000386715200001