Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Issue of Errors in Teaching Foreign Languages

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F16%3A50004276" target="_blank" >RIV/62690094:18440/16:50004276 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042816000628" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042816000628</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.02.037" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2016.02.037</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Issue of Errors in Teaching Foreign Languages

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Correction of errors belongs to the basis activities carried out by foreign language teachers. An analysis of errors in students' written assignments helps to reveal and identify typical errors made by Czech native speakers. The aim of this study is to present a research project analysing what errors are made by Czech students of German as a foreign language in their written assignments, and to present preliminary findings brought by the research project.

  • Název v anglickém jazyce

    The Issue of Errors in Teaching Foreign Languages

  • Popis výsledku anglicky

    Correction of errors belongs to the basis activities carried out by foreign language teachers. An analysis of errors in students' written assignments helps to reveal and identify typical errors made by Czech native speakers. The aim of this study is to present a research project analysing what errors are made by Czech students of German as a foreign language in their written assignments, and to present preliminary findings brought by the research project.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - Social and Behavioral Sciences , Volume 217, 5 February 2016

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    101-108

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Istanbul

  • Datum konání akce

    13. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000387478700013