Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Use of Multi-instrumental Approach to Teaching Physics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F16%3A50005329" target="_blank" >RIV/62690094:18440/16:50005329 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.matec-conferences.org/articles/matecconf/abs/2016/39/matecconf_cscc2016_04028/matecconf_cscc2016_04028.html" target="_blank" >http://www.matec-conferences.org/articles/matecconf/abs/2016/39/matecconf_cscc2016_04028/matecconf_cscc2016_04028.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1051/matecconf/20167604028" target="_blank" >10.1051/matecconf/20167604028</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Use of Multi-instrumental Approach to Teaching Physics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article describes the results of research focused on the impact of the use of multi-instrumental approach to teaching physics. This multi-instrumental approach to teaching physics is utilized by tools of CAA (Computer-aided assessment) and SMPSL (Systems for measurement using a computer). The effect of connecting the CAA and SMPSL as variable was examined through a pedagogical experiment to confirm the positive effect of using this multi-instrumental approach on the quality of elementary school pupils' knowledge of physics.

  • Název v anglickém jazyce

    The Use of Multi-instrumental Approach to Teaching Physics

  • Popis výsledku anglicky

    This article describes the results of research focused on the impact of the use of multi-instrumental approach to teaching physics. This multi-instrumental approach to teaching physics is utilized by tools of CAA (Computer-aided assessment) and SMPSL (Systems for measurement using a computer). The effect of connecting the CAA and SMPSL as variable was examined through a pedagogical experiment to confirm the positive effect of using this multi-instrumental approach on the quality of elementary school pupils' knowledge of physics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MATEC Web of Conferences

  • ISBN

  • ISSN

    2261-236X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-6

  • Název nakladatele

    EDP Sciences - Web of Conferences

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Corfu Island, Greece

  • Datum konání akce

    14. 7. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000392332200105