The Use of Multi-instrumental Approach to Teaching Physics
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F16%3A50005329" target="_blank" >RIV/62690094:18440/16:50005329 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.matec-conferences.org/articles/matecconf/abs/2016/39/matecconf_cscc2016_04028/matecconf_cscc2016_04028.html" target="_blank" >http://www.matec-conferences.org/articles/matecconf/abs/2016/39/matecconf_cscc2016_04028/matecconf_cscc2016_04028.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1051/matecconf/20167604028" target="_blank" >10.1051/matecconf/20167604028</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Use of Multi-instrumental Approach to Teaching Physics
Popis výsledku v původním jazyce
This article describes the results of research focused on the impact of the use of multi-instrumental approach to teaching physics. This multi-instrumental approach to teaching physics is utilized by tools of CAA (Computer-aided assessment) and SMPSL (Systems for measurement using a computer). The effect of connecting the CAA and SMPSL as variable was examined through a pedagogical experiment to confirm the positive effect of using this multi-instrumental approach on the quality of elementary school pupils' knowledge of physics.
Název v anglickém jazyce
The Use of Multi-instrumental Approach to Teaching Physics
Popis výsledku anglicky
This article describes the results of research focused on the impact of the use of multi-instrumental approach to teaching physics. This multi-instrumental approach to teaching physics is utilized by tools of CAA (Computer-aided assessment) and SMPSL (Systems for measurement using a computer). The effect of connecting the CAA and SMPSL as variable was examined through a pedagogical experiment to confirm the positive effect of using this multi-instrumental approach on the quality of elementary school pupils' knowledge of physics.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MATEC Web of Conferences
ISBN
—
ISSN
2261-236X
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1-6
Název nakladatele
EDP Sciences - Web of Conferences
Místo vydání
Neuveden
Místo konání akce
Corfu Island, Greece
Datum konání akce
14. 7. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000392332200105