Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mapping the Multi-instrumental Approaches to Teaching at Primary (Lower Secondary) Schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F16%3A50005330" target="_blank" >RIV/62690094:18440/16:50005330 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.matec-conferences.org/articles/matecconf/abs/2016/39/matecconf_cscc2016_04046/matecconf_cscc2016_04046.html" target="_blank" >http://www.matec-conferences.org/articles/matecconf/abs/2016/39/matecconf_cscc2016_04046/matecconf_cscc2016_04046.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1051/matecconf/20167604046" target="_blank" >10.1051/matecconf/20167604046</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mapping the Multi-instrumental Approaches to Teaching at Primary (Lower Secondary) Schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article describes the results of the phone interviews across the Czech Republic at primary (lower secondary) schools focused on mapping the multi-instrumental approaches to teaching physics at primary schools. It was examined whether schools own some Computer-aided Assessment System or Online Homework System and if these systems are used. Equally, ownership of measurement systems using a computer and its use was checked. The use of a combination of these systems and their impact on the quality of education has been also examined. Results show that most schools do not use a combination of these systems and consequently this multi-instrumental approach but they think it might have benefits.

  • Název v anglickém jazyce

    Mapping the Multi-instrumental Approaches to Teaching at Primary (Lower Secondary) Schools

  • Popis výsledku anglicky

    This article describes the results of the phone interviews across the Czech Republic at primary (lower secondary) schools focused on mapping the multi-instrumental approaches to teaching physics at primary schools. It was examined whether schools own some Computer-aided Assessment System or Online Homework System and if these systems are used. Equally, ownership of measurement systems using a computer and its use was checked. The use of a combination of these systems and their impact on the quality of education has been also examined. Results show that most schools do not use a combination of these systems and consequently this multi-instrumental approach but they think it might have benefits.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MATEC Web of Conferences

  • ISBN

  • ISSN

    2261-236X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    1-5

  • Název nakladatele

    EDP Sciences - Web of Conferences

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Corfu Island, Greece

  • Datum konání akce

    14. 7. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000392332200123