Mapping the Multi-instrumental Approaches to Teaching at Primary (Lower Secondary) Schools
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F16%3A50005330" target="_blank" >RIV/62690094:18440/16:50005330 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.matec-conferences.org/articles/matecconf/abs/2016/39/matecconf_cscc2016_04046/matecconf_cscc2016_04046.html" target="_blank" >http://www.matec-conferences.org/articles/matecconf/abs/2016/39/matecconf_cscc2016_04046/matecconf_cscc2016_04046.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1051/matecconf/20167604046" target="_blank" >10.1051/matecconf/20167604046</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Mapping the Multi-instrumental Approaches to Teaching at Primary (Lower Secondary) Schools
Popis výsledku v původním jazyce
This article describes the results of the phone interviews across the Czech Republic at primary (lower secondary) schools focused on mapping the multi-instrumental approaches to teaching physics at primary schools. It was examined whether schools own some Computer-aided Assessment System or Online Homework System and if these systems are used. Equally, ownership of measurement systems using a computer and its use was checked. The use of a combination of these systems and their impact on the quality of education has been also examined. Results show that most schools do not use a combination of these systems and consequently this multi-instrumental approach but they think it might have benefits.
Název v anglickém jazyce
Mapping the Multi-instrumental Approaches to Teaching at Primary (Lower Secondary) Schools
Popis výsledku anglicky
This article describes the results of the phone interviews across the Czech Republic at primary (lower secondary) schools focused on mapping the multi-instrumental approaches to teaching physics at primary schools. It was examined whether schools own some Computer-aided Assessment System or Online Homework System and if these systems are used. Equally, ownership of measurement systems using a computer and its use was checked. The use of a combination of these systems and their impact on the quality of education has been also examined. Results show that most schools do not use a combination of these systems and consequently this multi-instrumental approach but they think it might have benefits.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MATEC Web of Conferences
ISBN
—
ISSN
2261-236X
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
1-5
Název nakladatele
EDP Sciences - Web of Conferences
Místo vydání
Neuveden
Místo konání akce
Corfu Island, Greece
Datum konání akce
14. 7. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000392332200123