Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití elementů, principů a technik Pesso Boyden psychomotorické terapie jako sebezkušenosti v rámci osobnostního a sociálního rozvoje budoucích sociálních pedagogů na Univerzitě v Hradci Králové

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F16%3A50005634" target="_blank" >RIV/62690094:18440/16:50005634 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití elementů, principů a technik Pesso Boyden psychomotorické terapie jako sebezkušenosti v rámci osobnostního a sociálního rozvoje budoucích sociálních pedagogů na Univerzitě v Hradci Králové

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stručné představení backgroundu metody, teorie a vývoje osobnosti dle PBSP, principů, elementů a technik této metody a jejich využití v (pedagogické) praxi. Zvláštní zřetel je věnován základním vývojovým potřebám dle Pessa a Boyden Pessa, včetně mechanismu a hierarchie jejich naplňování, jakožto konceptu velmi srozumitelnému, s dobrou možností aplikovat jej při práci s jednotlivcem i skupinou, napříč věkovým spektrem. Pozornost je dále soustředěna k dílčím technikám a především cvičením, která jsou využitelná nejen v pedagogické praxi - mj. vytváří konstruktivní nástroj pro zážitek sebezkušenosti a pro osobnostní a sociální rozvoj budoucích pedagogů.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of elements, principles and techniques of Pesso Boyden System Psychomotor as self-experience in the frame of personal and social development of future social educators at University of Hradec Králové

  • Popis výsledku anglicky

    Short presentation of background of method, theory and personal development by PBSP, principles, elements and technigues of this method and its using in (pedagogical) practise. Special accent is dedicated to basic developmental needs by Pesso and Boyden-Pesso, including machinery and hierarchies of its full-filling as understanable with a good option for apply it during work with individual and group, across spectrum of age. Attention is concentrated to subtechniques and above all to exercices which are exploitable not only by pedagogical practices – btw. it creates constructive instrument (tool) for experience of self-experience and for personal and social development of future (incoming) pedagogues.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Osobnostní růst v podmínkách přípravy sociálních pedagogů na pedagogických fakultách v Ostravě a Hradci Králové

  • ISBN

    978-80-7464-895-3

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    64-76

  • Počet stran knihy

    98

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly