Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Gender Differences In Attitudes To Technology In Czech Primary Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F17%3A50013879" target="_blank" >RIV/62690094:18440/17:50013879 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.futureacademy.org.uk/files/images/upload/FullTextICEEPSY2017VolumeXXXIP089.pdf" target="_blank" >http://www.futureacademy.org.uk/files/images/upload/FullTextICEEPSY2017VolumeXXXIP089.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15405/epsbs.2017.10.89" target="_blank" >10.15405/epsbs.2017.10.89</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Gender Differences In Attitudes To Technology In Czech Primary Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper draws attention to the issue of gender and ICT in relation to pupils’ educational abilities at Czech schools. The paper presents the current state of the addressed issue and a pilot research, which is part of a dissertation dealing with the issue from the perspective of diagnostics of differences in gender approaches to ICT concerning pupils of Czech primary schools. The aim of the paper is to outline the differences in the use of ICT and the opinions on them from the point of view of primary school pupils

  • Název v anglickém jazyce

    Gender Differences In Attitudes To Technology In Czech Primary Education

  • Popis výsledku anglicky

    This paper draws attention to the issue of gender and ICT in relation to pupils’ educational abilities at Czech schools. The paper presents the current state of the addressed issue and a pilot research, which is part of a dissertation dealing with the issue from the perspective of diagnostics of differences in gender approaches to ICT concerning pupils of Czech primary schools. The aim of the paper is to outline the differences in the use of ICT and the opinions on them from the point of view of primary school pupils

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The European proceedings of social and behavioural sciences

  • ISBN

  • ISSN

    2357-1330

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    925-941

  • Název nakladatele

    Future academy

  • Místo vydání

    Nicosia

  • Místo konání akce

    University of Porto, Porto

  • Datum konání akce

    11. 10. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000431390200089