Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mezi literaturou národní, globální a post-literaturou. Literatura a její možnosti v rozvíjení IKK v rámci pregraduální přípravy učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F17%3A50015046" target="_blank" >RIV/62690094:18440/17:50015046 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mezi literaturou národní, globální a post-literaturou. Literatura a její možnosti v rozvíjení IKK v rámci pregraduální přípravy učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola je věnována výuce literatury a její možné roli při rozvíjení interkulturní kompetence ve výuce cizích jazyků. Autorka považuje uměleckou literaturu za důležitou součást výuku cizích jazyků, v kapitole uvádí několik důležitých faktorů, které mohou významně působit při vytváření interkulturní kompetence. K nim patří současná multilingvální literatura, odrážející globální charakter moderního světa a moderní komunikace, dále literatura migrační, transnacionální a také elektronická (digitální) literatura.

  • Název v anglickém jazyce

    From national literature to global literature and post-literature. Literature and its potential in ICC development in undergraduate education

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with teaching literature and the potential of literature classes at high school education to develop intercultural communicative competence. The author suggests that literature is an important component of teaching foreign languages, in the chapter she presents several essential factors that can influence the development of intercultural communicative competence, such as multilingual literature, that reflects global character of contemporary world and modern communication, as well as migrant literature, transnational and electronic/digital literature.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60204 - General literature studies

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA17-17823S" target="_blank" >GA17-17823S: Ruská transmediální poezie jako model literatury v postdigitální době</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Rozvíjení interkulturní kompetence ve výuce cizích jazyků 2

  • ISBN

    978-80-261-0764-4

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    141-149

  • Počet stran knihy

    178

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS kapitoly