Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

What Can e-Learning Learn From Knowledge Management?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F03%3A00000606" target="_blank" >RIV/62690094:18450/03:00000606 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    What Can e-Learning Learn From Knowledge Management?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper, knowledge management features are discussed from the viewpoint of their application in e-learning. First, we mention meeting points of knowledge management and e-learning. We continue by enlisting some of insufficiencies of current e-learning systems. Then we speak about the features of knowledge management systems namely content management, advanced collaboration support, user profiling, data mining and help desk, and we propose a way of their deployment in e-learning systems to better suit the needs of individual users and also the needs of the organization providing the e-learning resources.

  • Název v anglickém jazyce

    What Can e-Learning Learn From Knowledge Management?

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper, knowledge management features are discussed from the viewpoint of their application in e-learning. First, we mention meeting points of knowledge management and e-learning. We continue by enlisting some of insufficiencies of current e-learning systems. Then we speak about the features of knowledge management systems namely content management, advanced collaboration support, user profiling, data mining and help desk, and we propose a way of their deployment in e-learning systems to better suit the needs of individual users and also the needs of the organization providing the e-learning resources.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    3rd European Knowledge Management Summer School "KM in ACTION"

  • ISBN

    0-85358-122-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    1-4

  • Název nakladatele

    University of Nottingham

  • Místo vydání

    Nottingham

  • Místo konání akce

    San Sebastian

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku