Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role internetu v úvodu do Znalostního managementu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F04%3A00001152" target="_blank" >RIV/62690094:18450/04:00001152 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Role of the Internet in Knowledge Management Introduction

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The Internet plays a significant role in current business environment. It helps organizations in many different ways. In the ever expanding realm of Internet application, can now belongs Knowledge Management (KM). Interest in the field of KM, among bothpractitioners and researchers has mushroomed in the late 1990s. Internet can be used in every phase of knowledge introduction and, consequently, during its own managing of knowledge. The utilization of the Internet can speed up the introduction of KM into an enterprise. The possibilities of utilizing the Internet as a modality for the introduction of KM as developed by the author of this article from the Faculty of Informatics and Management at University of Hradec Králové nowadays are described. This methodology tries to consider more specifically human aspects of the organization, in which KM has been introduced.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of the Internet in Knowledge Management Introduction

  • Popis výsledku anglicky

    The Internet plays a significant role in current business environment. It helps organizations in many different ways. In the ever expanding realm of Internet application, can now belongs Knowledge Management (KM). Interest in the field of KM, among bothpractitioners and researchers has mushroomed in the late 1990s. Internet can be used in every phase of knowledge introduction and, consequently, during its own managing of knowledge. The utilization of the Internet can speed up the introduction of KM into an enterprise. The possibilities of utilizing the Internet as a modality for the introduction of KM as developed by the author of this article from the Faculty of Informatics and Management at University of Hradec Králové nowadays are described. This methodology tries to consider more specifically human aspects of the organization, in which KM has been introduced.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    VI.ročník konference Internet a konkurenceschopnost podniku

  • ISBN

    80-7318-162-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    134-138

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku