e-Learning as a Basic Element in Systemic Approach to
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F04%3A00001692" target="_blank" >RIV/62690094:18450/04:00001692 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
e-Learning as a Basic Element in Systemic Approach to
Popis výsledku v původním jazyce
In the last few years we can see the effort to implement knowledge management into manyinstitutions. The main goal of all these endeavours is to establish knowledge processes that would supportdecision-making activities. One of the key knowledge processes today is learning that requires newapproaches. E-Learning is just one of such approaches. The article will present the issues covering therelationship between e-Learning and knowledge management It will also elaborate on some implicationabout e-Learning in the university setting.
Název v anglickém jazyce
e-Learning as a Basic Element in Systemic Approach to
Popis výsledku anglicky
In the last few years we can see the effort to implement knowledge management into manyinstitutions. The main goal of all these endeavours is to establish knowledge processes that would supportdecision-making activities. One of the key knowledge processes today is learning that requires newapproaches. E-Learning is just one of such approaches. The article will present the issues covering therelationship between e-Learning and knowledge management It will also elaborate on some implicationabout e-Learning in the university setting.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
5th European Conference on Knowledge Management
ISBN
0-9547096-5-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
161-170
Název nakladatele
Academic Conferences Limited
Místo vydání
Reading
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—