Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Developing of algorithmic thinking: the base of programming

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F05%3A00002482" target="_blank" >RIV/62690094:18450/05:00002482 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Developing of algorithmic thinking: the base of programming

  • Popis výsledku v původním jazyce

    At the faculties preparing students in the area of computer science the creation of algorithms forms an inseparable part of students' basic skills. Students must be able to think algorithmically, to create various algorithms solving given problems starting with easy ones and consecutively increase their algorithmic knowledge and shifts during studies till the level where they deeply understand much more complex algorithms. In the article we introduce our approach to the development of students'algorithmic thinking.

  • Název v anglickém jazyce

    Developing of algorithmic thinking: the base of programming

  • Popis výsledku anglicky

    At the faculties preparing students in the area of computer science the creation of algorithms forms an inseparable part of students' basic skills. Students must be able to think algorithmically, to create various algorithms solving given problems starting with easy ones and consecutively increase their algorithmic knowledge and shifts during studies till the level where they deeply understand much more complex algorithms. In the article we introduce our approach to the development of students'algorithmic thinking.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International journal of continuing engineering education and life-long learning

  • ISSN

    0957-4344

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3-6

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus