Blended Learning aneb kde technologie pomáhá
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F07%3A00001929" target="_blank" >RIV/62690094:18450/07:00001929 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Blended Learning or Where Technology Helps
Popis výsledku v původním jazyce
The article offers a possible definition of blended learning in teaching English as a foreign language. Moreover, it provides a successful model of a blended course and describes its evaluation. In conclusion, it highlights a few benefits of blended learning.
Název v anglickém jazyce
Blended Learning or Where Technology Helps
Popis výsledku anglicky
The article offers a possible definition of blended learning in teaching English as a foreign language. Moreover, it provides a successful model of a blended course and describes its evaluation. In conclusion, it highlights a few benefits of blended learning.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP405%2F04%2FP024" target="_blank" >GP405/04/P024: Moderní informační technologie a jejich využití při výzkumu a výuce psaného anglického jazyka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
eLearning 2007
ISBN
978-80-7041-573-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
246-249
Název nakladatele
Univerzita Hradec Králové. Fakulta informatiky a managementu
Místo vydání
—
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—