Racionální chování spotřebitele na trhu pojistných produktů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00002927" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00002927 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Racionální chování spotřebitele na trhu pojistných produktů
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem článku je seznámení s probíhajícím specifickým výzkumným záměrem, jehož cílem je zmapovat iracionální chování spotřebitele při výběru produktů v oblasti pojištění. Projekt je realizován za podpory ČSOB pojišťovny, a. s., člena holdingu ČSOB, kteráposkytuje datové zdroje, potřebné ke zkoumání dané problematiky. Při specifikaci chování spotřebitelů je zohledňováno i jejich zařazení do určitých skupin, které mohou ovlivňovat možné iracionální prvky chování a pomohou více objasnit zkoumanou problematiku (např. příjmové skupiny, věk, či jiné demografické údaje). Výsledky přispějí k obohacení teorie rozhodování v daném specifickém segmentu. Z hlediska praxe budou využity ve spolupracující instituci s cílem lepšího porozumění klientům, optimalizace produktu, a tím předcházení úbytku smluv a rozšíření stálé klientely.
Název v anglickém jazyce
The rational consumer behavior in the market for insurance products
Popis výsledku anglicky
This article aims to familiarize with specific ongoing research program, which aims to map the irrational behavior of consumer choice of insurance products. The project is being implemented with the support of CSOB Insurance Company, a member holding CSOB, which provides a data source needed to examine the issue. The specification of consumer behavior is taken into account and their inclusion in certain groups who may be influencing the behavior of irrational elements and help to further clarify the issue examined (eg, income groups, age or other demographic information). The results will contribute to enriching the theory of decision making in a specific segment. In terms of practice will be used in cooperating institution in order to better understand customers, optimize the product, thereby preventing the loss of contracts and the extension of permanent clients.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Národná a regionálna ekonomika VI
ISBN
80-8073-721-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Technická univerzita v Košiciach
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
Herlany, Slovensko
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—