Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Racionální chování spotřebitele na trhu pojistných produktů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00002927" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00002927 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Racionální chování spotřebitele na trhu pojistných produktů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem článku je seznámení s probíhajícím specifickým výzkumným záměrem, jehož cílem je zmapovat iracionální chování spotřebitele při výběru produktů v oblasti pojištění. Projekt je realizován za podpory ČSOB pojišťovny, a. s., člena holdingu ČSOB, kteráposkytuje datové zdroje, potřebné ke zkoumání dané problematiky. Při specifikaci chování spotřebitelů je zohledňováno i jejich zařazení do určitých skupin, které mohou ovlivňovat možné iracionální prvky chování a pomohou více objasnit zkoumanou problematiku (např. příjmové skupiny, věk, či jiné demografické údaje). Výsledky přispějí k obohacení teorie rozhodování v daném specifickém segmentu. Z hlediska praxe budou využity ve spolupracující instituci s cílem lepšího porozumění klientům, optimalizace produktu, a tím předcházení úbytku smluv a rozšíření stálé klientely.

  • Název v anglickém jazyce

    The rational consumer behavior in the market for insurance products

  • Popis výsledku anglicky

    This article aims to familiarize with specific ongoing research program, which aims to map the irrational behavior of consumer choice of insurance products. The project is being implemented with the support of CSOB Insurance Company, a member holding CSOB, which provides a data source needed to examine the issue. The specification of consumer behavior is taken into account and their inclusion in certain groups who may be influencing the behavior of irrational elements and help to further clarify the issue examined (eg, income groups, age or other demographic information). The results will contribute to enriching the theory of decision making in a specific segment. In terms of practice will be used in cooperating institution in order to better understand customers, optimize the product, thereby preventing the loss of contracts and the extension of permanent clients.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Národná a regionálna ekonomika VI

  • ISBN

    80-8073-721-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Košiciach

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Herlany, Slovensko

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku