Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Articulation of acts in the mind and its corners as a way of developing cognition

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00003173" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00003173 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Articulation of acts in the mind and its corners as a way of developing cognition

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Phenomenological approaches, characterized in Edmund Husserl´s philosophy, can be efficiently used in teaching students, in developing cognition and self-cognition, in developing the processes running in the mind and the skills of wording and analyzing them. At the Department of Informatics and management, especially in the courses of Philosophical Seminar and German Language Translation we try to introduce students into the potential of philosophical reflection to improve the quality of their education, understanding, communication and sel-understanding.

  • Název v anglickém jazyce

    Articulation of acts in the mind and its corners as a way of developing cognition

  • Popis výsledku anglicky

    Phenomenological approaches, characterized in Edmund Husserl´s philosophy, can be efficiently used in teaching students, in developing cognition and self-cognition, in developing the processes running in the mind and the skills of wording and analyzing them. At the Department of Informatics and management, especially in the courses of Philosophical Seminar and German Language Translation we try to introduce students into the potential of philosophical reflection to improve the quality of their education, understanding, communication and sel-understanding.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Philosophy of education

  • ISSN

    1811-0916

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    třetí

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3/2010

  • Stát vydavatele periodika

    RU - Ruská federace

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus