Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Learning Styles Applied within the Process of eLearning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10067200" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10067200 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Learning Styles Applied within the Process of eLearning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper introduces a way of implementing the learning style theory in the field of eLearning. Since 2010 the three-year project "A flexible model of the ICT supported educational process reflecting individual learning styles" has been running at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. For this purpose a software application was designed which generates the appropriate type of study materials and related learning activities and tailors the process of instruction to the student´s needs. The project will result in a flexible model of the ICT supported process of instruction. The detailed description of the application and the survey of learning activities easily used in eLearning and structured accordingto the Bloom´s digital taxonomy are included.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning Styles Applied within the Process of eLearning

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces a way of implementing the learning style theory in the field of eLearning. Since 2010 the three-year project "A flexible model of the ICT supported educational process reflecting individual learning styles" has been running at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. For this purpose a software application was designed which generates the appropriate type of study materials and related learning activities and tailors the process of instruction to the student´s needs. The project will result in a flexible model of the ICT supported process of instruction. The detailed description of the application and the survey of learning activities easily used in eLearning and structured accordingto the Bloom´s digital taxonomy are included.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Applied computer and applied computational science (ACACOS ´11)

  • ISBN

    978-960-474-281-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    116-121

  • Název nakladatele

    World scientific and engineering academy and society

  • Místo vydání

    Athens

  • Místo konání akce

    Venice, Italy

  • Datum konání akce

    8. 3. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku