Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Retail core banking services e-banking client cluster identification

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10068615" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10068615 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.procs.2010.12.195" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.procs.2010.12.195</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.procs.2010.12.195" target="_blank" >10.1016/j.procs.2010.12.195</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Retail core banking services e-banking client cluster identification

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper is focused on retail core banking services market in the Czech Republic. There are presented the data analysis outcomes from expert web-system for client's bank costs computation and real-time bank offer comparison. Using nonhierarchical cluster analysis there are identified 5 client profiles by specific frequencies of bank services usage. Paper reveals that among the e-banking population there are expectable clusters so the unexpected cluster small businessmen that are not supposed to use retail products and cluster of strong desk usage preference clients by contrast to activated e-banking.

  • Název v anglickém jazyce

    Retail core banking services e-banking client cluster identification

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on retail core banking services market in the Czech Republic. There are presented the data analysis outcomes from expert web-system for client's bank costs computation and real-time bank offer comparison. Using nonhierarchical cluster analysis there are identified 5 client profiles by specific frequencies of bank services usage. Paper reveals that among the e-banking population there are expectable clusters so the unexpected cluster small businessmen that are not supposed to use retail products and cluster of strong desk usage preference clients by contrast to activated e-banking.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Procedia computer science

  • ISSN

    1877-0509

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    NL - Nizozemsko

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1205-1210

  • Kód UT WoS článku

    000299159800193

  • EID výsledku v databázi Scopus