Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

An e-Application for Didactic Approach to eLearning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10072158" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10072158 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18470/11:10072158

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    An e-Application for Didactic Approach to eLearning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper introduces an electronic application designed within the project "A flexible model of the ICT supported educational process reflecting individual learning styles", which has been running at the Faculty of Informatics and Management, Universityof Hradec Kralove, Czech Republic, since 2010. The main project objective is to verify whether accommodating individual learning styles results in increasing the level of learner´s knowledge. The application was designed to generate and offer the appropriate type of study materials and related learning activities according to individual student´s preferences, and thus tailor the process of instruction to the student´s needs.

  • Název v anglickém jazyce

    An e-Application for Didactic Approach to eLearning

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces an electronic application designed within the project "A flexible model of the ICT supported educational process reflecting individual learning styles", which has been running at the Faculty of Informatics and Management, Universityof Hradec Kralove, Czech Republic, since 2010. The main project objective is to verify whether accommodating individual learning styles results in increasing the level of learner´s knowledge. The application was designed to generate and offer the appropriate type of study materials and related learning activities according to individual student´s preferences, and thus tailor the process of instruction to the student´s needs.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    i-Society 2011 : international conference : proceedings

  • ISBN

    978-0-9564263-8-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    342-346

  • Název nakladatele

    Infonomics society

  • Místo vydání

    London

  • Místo konání akce

    London, UK

  • Datum konání akce

    27. 6. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku