An e-Application for Didactic Approach to eLearning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10072158" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10072158 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62690094:18470/11:10072158
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
An e-Application for Didactic Approach to eLearning
Popis výsledku v původním jazyce
The paper introduces an electronic application designed within the project "A flexible model of the ICT supported educational process reflecting individual learning styles", which has been running at the Faculty of Informatics and Management, Universityof Hradec Kralove, Czech Republic, since 2010. The main project objective is to verify whether accommodating individual learning styles results in increasing the level of learner´s knowledge. The application was designed to generate and offer the appropriate type of study materials and related learning activities according to individual student´s preferences, and thus tailor the process of instruction to the student´s needs.
Název v anglickém jazyce
An e-Application for Didactic Approach to eLearning
Popis výsledku anglicky
The paper introduces an electronic application designed within the project "A flexible model of the ICT supported educational process reflecting individual learning styles", which has been running at the Faculty of Informatics and Management, Universityof Hradec Kralove, Czech Republic, since 2010. The main project objective is to verify whether accommodating individual learning styles results in increasing the level of learner´s knowledge. The application was designed to generate and offer the appropriate type of study materials and related learning activities according to individual student´s preferences, and thus tailor the process of instruction to the student´s needs.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
i-Society 2011 : international conference : proceedings
ISBN
978-0-9564263-8-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
342-346
Název nakladatele
Infonomics society
Místo vydání
London
Místo konání akce
London, UK
Datum konání akce
27. 6. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—