Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ICT in the Process of Forming Key Competencies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000301" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000301 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    ICT in the Process of Forming Key Competencies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents research results of the pedagogical experiment comparing test scores in three subjects (Database Systems, Management, IT English) taught in the ICT-supported distance way or in the traditional present way at the Faculty of Informaticsand Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. The received results are discussed from the point of cognitive and learning styles, mainly focusing on the suitability of e-learning to student´s individual learning style.

  • Název v anglickém jazyce

    ICT in the Process of Forming Key Competencies

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents research results of the pedagogical experiment comparing test scores in three subjects (Database Systems, Management, IT English) taught in the ICT-supported distance way or in the traditional present way at the Faculty of Informaticsand Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. The received results are discussed from the point of cognitive and learning styles, mainly focusing on the suitability of e-learning to student´s individual learning style.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    i-Society 2012 : international conference : proceedings

  • ISBN

    978-1-908320-05-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    337-341

  • Název nakladatele

    Infonomics society

  • Místo vydání

    London

  • Místo konání akce

    Londýn, GB

  • Datum konání akce

    25. 6. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku