Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Monitoring the concept of e-learning in mind maps of university students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001310" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001310 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Monitoring the concept of e-learning in mind maps of university students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The research applying the method of mind mapping was held at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, in 2012. The research objective was to monitor how students understand the term of e-learning. The method of mind mapping was used in the less-traditional form, when learners were provided the Khan´s eight-dimension schema of e-learning and defined the dimensions reflecting their individual concept of e-learning. The research sample included 104 respondents enrolled in the first year of Applied Informatics and Information Management study programmes. The collected data were processed by the method of frequency analysis reflecting pre-defined criteria, covering the analysis of terms used in the respondents´mind maps fromvarious points of views.

  • Název v anglickém jazyce

    Monitoring the concept of e-learning in mind maps of university students

  • Popis výsledku anglicky

    The research applying the method of mind mapping was held at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, in 2012. The research objective was to monitor how students understand the term of e-learning. The method of mind mapping was used in the less-traditional form, when learners were provided the Khan´s eight-dimension schema of e-learning and defined the dimensions reflecting their individual concept of e-learning. The research sample included 104 respondents enrolled in the first year of Applied Informatics and Information Management study programmes. The collected data were processed by the method of frequency analysis reflecting pre-defined criteria, covering the analysis of terms used in the respondents´mind maps fromvarious points of views.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    e-Learning (ECEL 2013) : proceedings of the 12th European conference

  • ISBN

    978-1-909507-84-5

  • ISSN

    2048-8645

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    463-469

  • Název nakladatele

    Academic conferences

  • Místo vydání

    Reading

  • Místo konání akce

    Sophia Antipolis

  • Datum konání akce

    30. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku