On-line process of instruction reflecting learning styles: respondents´feedback
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001311" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001311 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/EduCon.2013.6530163" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/EduCon.2013.6530163</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/EduCon.2013.6530163" target="_blank" >10.1109/EduCon.2013.6530163</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
On-line process of instruction reflecting learning styles: respondents´feedback
Popis výsledku v původním jazyce
The paper provides results of the research focusing on engineering education reflecting individual learning styles, particularly on learners? satisfaction with such a process of instruction. Data were collected by the questionnaire using the Likert scalefor evaluation of statements. Despite the pedagogical experiment did not prove the increase in learners? knowledge in the process reflecting individual learning styles, students expressed their satisfaction with the process of instruction they were provided with.
Název v anglickém jazyce
On-line process of instruction reflecting learning styles: respondents´feedback
Popis výsledku anglicky
The paper provides results of the research focusing on engineering education reflecting individual learning styles, particularly on learners? satisfaction with such a process of instruction. Data were collected by the questionnaire using the Likert scalefor evaluation of statements. Despite the pedagogical experiment did not prove the increase in learners? knowledge in the process reflecting individual learning styles, students expressed their satisfaction with the process of instruction they were provided with.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
EDUCON 2013 : proceedings of the IEEE International education engineering conference
ISBN
978-1-4673-6110-1
ISSN
2165-9567
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
573-580
Název nakladatele
IEEE
Místo vydání
Piscataway
Místo konání akce
Berlin
Datum konání akce
12. 3. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000327180400077