Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

On-line process of instruction reflecting learning styles: respondents´feedback

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001311" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001311 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/EduCon.2013.6530163" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/EduCon.2013.6530163</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/EduCon.2013.6530163" target="_blank" >10.1109/EduCon.2013.6530163</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    On-line process of instruction reflecting learning styles: respondents´feedback

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper provides results of the research focusing on engineering education reflecting individual learning styles, particularly on learners? satisfaction with such a process of instruction. Data were collected by the questionnaire using the Likert scalefor evaluation of statements. Despite the pedagogical experiment did not prove the increase in learners? knowledge in the process reflecting individual learning styles, students expressed their satisfaction with the process of instruction they were provided with.

  • Název v anglickém jazyce

    On-line process of instruction reflecting learning styles: respondents´feedback

  • Popis výsledku anglicky

    The paper provides results of the research focusing on engineering education reflecting individual learning styles, particularly on learners? satisfaction with such a process of instruction. Data were collected by the questionnaire using the Likert scalefor evaluation of statements. Despite the pedagogical experiment did not prove the increase in learners? knowledge in the process reflecting individual learning styles, students expressed their satisfaction with the process of instruction they were provided with.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EDUCON 2013 : proceedings of the IEEE International education engineering conference

  • ISBN

    978-1-4673-6110-1

  • ISSN

    2165-9567

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    573-580

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Berlin

  • Datum konání akce

    12. 3. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000327180400077