Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Online studium reflektující individuální preference studujících: hodnocení absolventů. Část 1.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001321" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001321 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mm032013.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm032013.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Online studium reflektující individuální preference studujících: hodnocení absolventů. Část 1.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V článku jsou představeny dílčí výsledky hodnotícího dotazníku. Data poskytli absolventi online kurzu v předmětu Informační výchova a gramotnost, který byl navržen ve třech verzích reflektujících: (1) styl učení žáka, (2) styl výuky učitele, (3) poskytující všechny dostupné materiály bez preferencí. Výsledky pedagogického experimentu neprokázaly statisticky významné rozdíly mezi skupinami. V souladu s tímto výsledkem hodnotící dotazník zaznamenal převážnou spokojenost se způsobem výuky bez ohledu na detekované individuální preference.

  • Název v anglickém jazyce

    Respondents´evaluation of online study reflecting individual preferences. Part 1.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces partial results of assessment questionnaire. Data were provided by graduates of the online course Information education and literacy which was designed in three versions reflecting: (1) individual learner´s preferences in learning, (2) teacher´s style of instruction, (3) providing all materials without any preferences. Results of the pedagogical experiment did not prove statistically significant differences between groups. In accord with these findings respondents mostly expressed satisfaction with the way they were taught without any learning preferences´reflection

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    62-67

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus