Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didactic reflection of learning preferences in IT and managerial fields of study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001320" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001320 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Didactic reflection of learning preferences in IT and managerial fields of study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents results of research dealing with individual learning preferences and their reflection within the process of instruction at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. Learners´ preferences in types of study materials, assignments, assessments, types of contact and approaches to teaching/learning reflecting individual learning patterns were monitored by a questionnaire and resulted in didactic recommendations based on the Bloom´s digital taxonomy.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactic reflection of learning preferences in IT and managerial fields of study

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents results of research dealing with individual learning preferences and their reflection within the process of instruction at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. Learners´ preferences in types of study materials, assignments, assessments, types of contact and approaches to teaching/learning reflecting individual learning patterns were monitored by a questionnaire and resulted in didactic recommendations based on the Bloom´s digital taxonomy.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information technology based higher education and training (ITHET 2013)

  • ISBN

    978-1-4799-0086-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    "nestrankovano"

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Antalya, Turkey

  • Datum konání akce

    10. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku