Didactic reflection of learning preferences in IT and managerial fields of study
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001320" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001320 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Didactic reflection of learning preferences in IT and managerial fields of study
Popis výsledku v původním jazyce
The paper presents results of research dealing with individual learning preferences and their reflection within the process of instruction at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. Learners´ preferences in types of study materials, assignments, assessments, types of contact and approaches to teaching/learning reflecting individual learning patterns were monitored by a questionnaire and resulted in didactic recommendations based on the Bloom´s digital taxonomy.
Název v anglickém jazyce
Didactic reflection of learning preferences in IT and managerial fields of study
Popis výsledku anglicky
The paper presents results of research dealing with individual learning preferences and their reflection within the process of instruction at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. Learners´ preferences in types of study materials, assignments, assessments, types of contact and approaches to teaching/learning reflecting individual learning patterns were monitored by a questionnaire and resulted in didactic recommendations based on the Bloom´s digital taxonomy.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Information technology based higher education and training (ITHET 2013)
ISBN
978-1-4799-0086-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
"nestrankovano"
Název nakladatele
IEEE
Místo vydání
Piscataway
Místo konání akce
Antalya, Turkey
Datum konání akce
10. 10. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—