Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Online studium reflektující individuální preference studujících: hodnocení absolventů. Část 2.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001322" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001322 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mm042013.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm042013.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Online studium reflektující individuální preference studujících: hodnocení absolventů. Část 2.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V článku jsou představeny dílčí výsledky hodnotícího dotazníku, který byl aplikován po ukončení pedagogického experimentu probíhajícího v online kurzu Informační výchova a gramotnost. Kurz byl navržen ve třech verzích reflektujících: (1) styl učení žáka,(2) styl výuky učitele a (3) poskytující všechny dostupné materiály bez zohlednění preferencí. Cílem pedagogického experimentu bylo zjistit, zda přizpůsobení výuky učebním preferencím studenta přinese zlepšení jeho znalostí v porovnání s procesem, kterýtyto preference nereflektuje.

  • Název v anglickém jazyce

    Respondents´evaluation of online study reflecting individual preferences. Part 2.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces partial results of assessment questionnaire. Data were provided by graduates of the online course Information education and literacy which was designed in three versions reflecting: (1) individual learner's preferences in learning, (2) teacher's style of instruction or (3) provided all materials without any preferences. The main objective of the pedagogical experiment was to prove whether tailoring the online course to learners'preferences results in increase in knowledge.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    27-32

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus