Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Open-answer or/and multiple-choice test? Comparison of research results

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001319" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001319 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ITHET.2013.6671023" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/ITHET.2013.6671023</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ITHET.2013.6671023" target="_blank" >10.1109/ITHET.2013.6671023</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Open-answer or/and multiple-choice test? Comparison of research results

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the research comparing open-answer and multiple-choice test results monitoring learners´ knowledge of English tenses. The research sample consisted of 295 participants. The research was held at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. The results proved slightly higher test scores in the multiple-choice test but the difference in comparison to the open-answer form was not significant.

  • Název v anglickém jazyce

    Open-answer or/and multiple-choice test? Comparison of research results

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the research comparing open-answer and multiple-choice test results monitoring learners´ knowledge of English tenses. The research sample consisted of 295 participants. The research was held at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. The results proved slightly higher test scores in the multiple-choice test but the difference in comparison to the open-answer form was not significant.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information technology based higher education and training (ITHET 2013)

  • ISBN

    978-1-4799-0086-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    "nestrankovano"

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Antalya, Turkey

  • Datum konání akce

    10. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku