Open-answer or/and multiple-choice test? Comparison of research results
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001319" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001319 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/ITHET.2013.6671023" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/ITHET.2013.6671023</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/ITHET.2013.6671023" target="_blank" >10.1109/ITHET.2013.6671023</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Open-answer or/and multiple-choice test? Comparison of research results
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the research comparing open-answer and multiple-choice test results monitoring learners´ knowledge of English tenses. The research sample consisted of 295 participants. The research was held at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. The results proved slightly higher test scores in the multiple-choice test but the difference in comparison to the open-answer form was not significant.
Název v anglickém jazyce
Open-answer or/and multiple-choice test? Comparison of research results
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the research comparing open-answer and multiple-choice test results monitoring learners´ knowledge of English tenses. The research sample consisted of 295 participants. The research was held at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic. The results proved slightly higher test scores in the multiple-choice test but the difference in comparison to the open-answer form was not significant.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Information technology based higher education and training (ITHET 2013)
ISBN
978-1-4799-0086-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
"nestrankovano"
Název nakladatele
IEEE
Místo vydání
Piscataway
Místo konání akce
Antalya, Turkey
Datum konání akce
10. 10. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—