Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Impact of Learning Style Dimensions on Computer-based Key Language Competences Testing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001351" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001351 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ac.els-cdn.com/S1877042813013517/1-s2.0-S1877042813013517-main.pdf?_tid=5508fdfc-1b98-11e3-811b-00000aacb35d&acdnat=1378982862_483e24842601697628af20c579efe0e8" target="_blank" >http://ac.els-cdn.com/S1877042813013517/1-s2.0-S1877042813013517-main.pdf?_tid=5508fdfc-1b98-11e3-811b-00000aacb35d&acdnat=1378982862_483e24842601697628af20c579efe0e8</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.06.284" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2013.06.284</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Impact of Learning Style Dimensions on Computer-based Key Language Competences Testing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Computer-Based key language testing is a method of administering tests in which the responses are electronically recorded, assessed, or both. There exist general advantages of Computer- Based Assessment systems over traditional Pen-and-Paper Testing suchas, for example: increased delivery, administration and scoring efficiency; improved test security; consistency and reliability; faster and more controlled test revision process with shorter response time; faster decision-making as the result of immediate scoring and reporting; fewer response entry and recognition errors; fewer comprehension errors caused by the testing process; new advanced and flexible item types. When considering how to improve university students CB language test performance, the university language courses. In the paper there are presented the most used foreign languages assessments and a learning style classification scheme used in digital environment at university language courses.

  • Název v anglickém jazyce

    The Impact of Learning Style Dimensions on Computer-based Key Language Competences Testing

  • Popis výsledku anglicky

    Computer-Based key language testing is a method of administering tests in which the responses are electronically recorded, assessed, or both. There exist general advantages of Computer- Based Assessment systems over traditional Pen-and-Paper Testing suchas, for example: increased delivery, administration and scoring efficiency; improved test security; consistency and reliability; faster and more controlled test revision process with shorter response time; faster decision-making as the result of immediate scoring and reporting; fewer response entry and recognition errors; fewer comprehension errors caused by the testing process; new advanced and flexible item types. When considering how to improve university students CB language test performance, the university language courses. In the paper there are presented the most used foreign languages assessments and a learning style classification scheme used in digital environment at university language courses.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    411-416

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Antalya. Turkey

  • Datum konání akce

    28. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000326472800068