Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Comparison of on-line teaching and face-to-face teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001465" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001465 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.08.875" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.08.875</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.08.875" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2013.08.875</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Comparison of on-line teaching and face-to-face teaching

  • Popis výsledku v původním jazyce

    For many years, we have been using on-line courses in teaching German. Language. After several years of validation of courses that we created, we tried a small study, to demonstrate how effective the use of ICT in teaching is. To identify the relationship of students to ICT and to determine students´ views on teaching supported by ICT, we used the method of questionnaire. All questions were closed and offered a choice of several options. Research was initiated in the school year 2008/09 and was carriedout in two phases.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of on-line teaching and face-to-face teaching

  • Popis výsledku anglicky

    For many years, we have been using on-line courses in teaching German. Language. After several years of validation of courses that we created, we tried a small study, to demonstrate how effective the use of ICT in teaching is. To identify the relationship of students to ICT and to determine students´ views on teaching supported by ICT, we used the method of questionnaire. All questions were closed and offered a choice of several options. Research was initiated in the school year 2008/09 and was carriedout in two phases.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    445-449

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Ataturk Teacher Training Acad, CYPRUS

  • Datum konání akce

    14. 2. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000345233300075