Comparison of on-line teaching and face-to-face teaching
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001465" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001465 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.08.875" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.08.875</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.08.875" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2013.08.875</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Comparison of on-line teaching and face-to-face teaching
Popis výsledku v původním jazyce
For many years, we have been using on-line courses in teaching German. Language. After several years of validation of courses that we created, we tried a small study, to demonstrate how effective the use of ICT in teaching is. To identify the relationship of students to ICT and to determine students´ views on teaching supported by ICT, we used the method of questionnaire. All questions were closed and offered a choice of several options. Research was initiated in the school year 2008/09 and was carriedout in two phases.
Název v anglickém jazyce
Comparison of on-line teaching and face-to-face teaching
Popis výsledku anglicky
For many years, we have been using on-line courses in teaching German. Language. After several years of validation of courses that we created, we tried a small study, to demonstrate how effective the use of ICT in teaching is. To identify the relationship of students to ICT and to determine students´ views on teaching supported by ICT, we used the method of questionnaire. All questions were closed and offered a choice of several options. Research was initiated in the school year 2008/09 and was carriedout in two phases.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Procedia - social and behavioral sciences
ISBN
—
ISSN
1877-0428
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
445-449
Název nakladatele
Elsevier
Místo vydání
Amsterdam
Místo konání akce
Ataturk Teacher Training Acad, CYPRUS
Datum konání akce
14. 2. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000345233300075